lekande hund och mat på spisen

Nada Surf på högsta volym, en lekande hund och mat på spisen. det är vad jag håller på med just nu.
har kanppt ätit något idag så mat måste göras, leka med Uffe måste också göras. och självklart måste man lyssna på musik med! (:
Idag kommer mormor hem och jag är såå glad över det, känner att jag behöver umgås med henne lite med.
Men nu måte jag laga klart min mat, är dö hungrig! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?