handlar dag x2

Handlat idag ju, varit helt okej. Men kallt. Orkar ingen dator just nu, inte på världens topp humör direkt. Ska ta det lite lungt, förbereda för julen. Folk som kommer. Klappar ska slås in. Ah, allt det man brukar göra. Kommer slänga in lite inlägg genom mobilen (som detta), och ska försöka sätta mig vad datorn på Julafton för att jag vill gärna lägga in en bild och lite så kanske :) men nu ska jag värma lite mat, har knappt ätit idag. och sen blir det väl att titta på O.C, älskar den serien! :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?