Gott Nytt År


Vad jag har gjort på min Nyår...
Det började med att Marlene, Christer och Lukas kom och hämtade oss vid 17 tiden. Vi körde hem till Tina och Johan där vi lämnade av våra saker (dricka och kläder) och jag och mamma lånade Marlenes bil och hämtade Johnny. När vi kom tillbaka så började jag och mamma göra förrätt, det blev rostad macka med skagen röra, dill, en citron och advokado. Kan säga att det faktiskt var jätte gott!

Efter vi ätit förrätten så åt vi då middagen. Jag minns inte vad det hette med det var någon sorts röra med pasta pennor och Kyckling. Verkligen jätte gott var det. Till det drack de vuxna öl och sånt. Och ungdomarna fick självklart Cola. När vi ätit färdigt så tog vi fram ett spel och spelade lite. Pratades gjorde det och man tog det bara lungt...

Efterätten var pannacotta. och jag som aldrig ätit det innan tycker verkligen det var super gott! Vi dukade av och började plocka ihop vara saker. Vi skulle ju åka hem och titta på raketerna. Och självklart skulle jag fotografera en massa. (vilket jag alltid gör)

Det regnade då vi satte oss i bilen, jag började bli trött och lutade mig mot mammas axel hela resan hem. När vi kom hem så bytte jag snabbt från skjorta till en varmare tröja. Fick dra upp min hätta och dra en scharfs runt halsen. Regnet fortsatte och blåste gjorde det med. Men jag gav mig inte, jag skulle fotografera alla raketerna på himmelen. Med en blöt kamera som man fick torka hela tiden med min scharfs och ett litet suckande ibland så tycker jag att detta Nyåret har blivit bra. (fast självklart har alla de andra Nyåren varit bra med)

Nu säger jag Gott Nytt År och hoppas ni får en fin start på det nya året! :D

                



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Cornelia

Vinka snygga bilder du fått på fyrverkefierna :)

2011-01-02 > 20:52:41
BLOGG: http://corneliathulin.blogg.se/
Marlene Johnsson

Jätte, jättefiiiina bilder du tagit på vårt nyårsfirande. Du är enormt duktig på att plåta!!! Tack för att vi fick fira nyår tillsammans :D

2011-01-02 > 21:35:27
simone

Det ser verkligen härligt ut :D

2011-01-03 > 11:03:03
BLOGG: http://fattybom.se
sandra-en bra blogg!!

fina bilder! :)

2011-01-04 > 16:39:35
BLOGG: http://saandraans.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?