Blogg ändring - igen

Som ni ser så har jag ändrat på bloggen lite. (gjorde det igår 12/12)
Min header är bara en tillfällig header. Och bakgrundsfärgen på min blogg tror jag att jag ska ha kvar.
Iallafall... min blogg kommer se lite konstig ut nu några dagar framöver. Men det får ni tåla (:
Headerna ska jag förhoppningsvis göra denna veckan, men får se om jag hinner det.
Så ah, som sagt. Ni får tåla att min blogg ser ut som den gör! (:
Tidsinställt inlägg...Tidsinställt inlägg...


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?