101228 x2

Legat på golvet med Quno lite, tagit en del foton på honom. Och jag gillar dom.
Har märkt att Uffe (mormors hund) blir lite avis så man får klappa honom med (: Ikväll händer det inget mer egentligen, känner att jag redan börjar bli trött. Finns kanske någon film man kan titta på, eller så ska jag sova direkt när Emma hämtat Quno. Men får se hur det blir iallfall (: Imorgon bär det av till Karlshamn där det ska bli lite shoppning, 2 tröjor ska bytas för dom hade för stor storlek. Byxor måste köpas och nya tröjor skulle inte suttit fel direkt. Jag älskar inte shoppning. Men när jag väl shoppar så shoppar jag mycket. Är en sån person, om jag inte gillar något i affären går jag ut. Om jag gillar något så provar jag det, om det passar så köper jag.
Det ska gå snabbt när man shoppar! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?