101227

Jag suger på att uppdatera bloggen.
Idag händer det inget speciellt, blir nog mest en slappedag. Orkar inte riktigt med datorn känner jag. Liksom jag kan starta den och slänga in ett inlägg med jag har ingen ork att te.x redigera bilder i Photoshop eller skriva på min berättelse. Känns ganska segt eftersom att jag älskar att göra dom sakerna. Aja, förhoppningsvis så kommer orken tillbaka snart! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?