101217

min katt är jätte duktig och går på lådan.

Jag är trött. Kalas idag. Lite ont i halsen, men de går väl snart över. Mycket snö är det ute med. Jag tänker inte låta mig själv bli sjuk, det är lov vadfan. Jag är hungrig. Vet inte vad jag ska skriva. Funderar på att fixa med bloggen lite till. Tycker den har blivit fin nu. Och den var fin innan med. Men finare nu. Jag måste äta något. Är hungrig. Vill faktiskt sova lite till. Det suger. Mamma slutar jobba vid 13. Då ska vi ordna allting med kalaset och så. Göra klart käket, duka m.m. Och jag börjar bli nervös igen. Känns ju perfekt. Men nu ska jag äta Hönökaka. Och dricka varm Choklad med Kanel (Tack Tess för tipset). Blir väl kanske någon film så länge medans jag äter. och sen ska jag faktiskt försöka fixa med bloggen lite till. Det behövs, typ lite info om mig som bloggar. Varför jag bloggar, vad jag bloggar om och så. Haha! Det känns verkligen som det vore Lördag idag. Är så jävla glad att jag har lov alltså. Nervös, hunger och trötthet. Hatar dom.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?