101216

Imorgon ska jag ha kalas...och förhoppningsvis kommer det bli kul!

Idag har det varit jätte blåsigt här och det har snöat en massa. Verkligen jätte jobbigt. Var hos BUP också, kändes väl okej. Sen handlade man mat och så till imorgon med (: Ikväll blir det nog någon film. Och sen lite godis, känner att jag behöver det, haha.

Gästerna som kommer imorgon;

Emma
(kontaktperson) Quno (Emmas hund)
Krister (morbror) Helen (morbrors fru)
Martin (Kusin) Mormor
Uffe
(mormors hund) Lenny (Bror)
Tess (Brors sambo) Alva (Deras hund)
Johnny (mammas kompis) Mamma
och Jag

Och tror kanske att lite bilder kommer upp imorgon med (eller på lördag),
men självklart beror det ju på om jag har kameran framme! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?