101213

Jag har kommit på att när jag har tråkigt så uppdaterar jag bloggen väldigt mycket...
Och detta är redan mitt 4e inlägg... grattis till mig! (:
Nu sitter jag och väntar på min lärare, som fortfarande inte kommit. Alla lektionerna börjar nu (10:20) och min lärare kommer inte. Och jag har suttit här och väntat sedan 08:30. Känns väldigt segt om jag säger så (: Har egentligen bara lust att dra hem, slutar ju dagen idag vid 11:30 (Halv Tolv), alltså är det en timma till. Känns ju väldigt onödigt om jag säger så... Funderar på att göra min traktor teori och se om jag kommer ihåg något, haha. Idag blir det BUP och sen ridningen, sista ridningen för detta året. (vilket jag redan sagt)

Jag vill skriva något intressant... Men vet inte vad jag ska skriva.
Ni som läser min blogg, har ni några tips på vad jag kan skriva?
Något som ni tycker jag borde ta upp i bloggen?
Något speciellt intresse ni har?


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Riim

Fin blogg!

2010-12-13 > 13:27:35
BLOGG: http://alwaysriim.blogg.se/
i :)

Jättesnygg header! Jag såg att den var tillfällig, men jag tyckte den var skitsnygg :D



Hoppas du har en bra kväll!

2010-12-14 > 20:41:47
BLOGG: http://bigcity.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?