101208

Skola idag. har gjort Djurkunskapen som är typ färdig.

Efter skolan åker jag hem till Lenny och Tess där jag nog kommer ta Alva på en runda eftersom att jag egentligen har idrott idag! (: och på tal om idrott... jag tror inte att jag kommer få något betyg i idrott? Helt sick men aja... jag skulle typ ha sagt till min idrotts lärare att jag gör idrotten hemma men de skulle min mentor göra men det har inte han gjort. Så får se hur det löser sig, IG i Idrott here we come! (:
fast jag tycker faktiskt att jag iallafall förtjänar ett G pga att jag är faktiskt duktig och har gjort mina idrotts pass nu ju. Men får se!
Nu ska jag fortsätta jobba med något som jag inte vet vad är...


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?