101207 x2

Snart bär det av till sängen för mig. behöver sömn.

Mamma drog iväg vid 18 tiden och kommer inte hem förens om en halvtimma tror jag...hon är hos sin jobbarkompis. Vilket fall som helst så tog jag bussen hem idag, vilket jag är väldigt stolt över. Gick hem till pappa och pratade lite och sen så har jag lagat lite mat. (fast egentligen var det bara makaroner). Ingen läxa blev det... men jag har verkligen inte orkat, detta är långa skol dagar för mig och jag är inte hemma förens 17 tiden på kvällarna. Oftast blir det att man lagar mat, käkar, pratar med mamma och sen måste man sova.
Jag är stolt över mig själv, är glad att jag fixar detta.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?