101203 x2

Kom hem från kalaset vid 19 tiden... Var väl kul, men ha varit ganska trött idag så ah.
Fick mormor att köpa en liten "väst" till Uffe :D (Bilder kommer förhoppningsvis imorgon kanske!)
och jag tycker att han passar ovanligt bra i den, haha. och det bästa är att han faktiskt kan gå i
den och verkar inte alls att det är obehagligt. Han har ju aldrig använt något sådant innan och ändå är han 7år (:

Ikväll blir det väl film kväll, någon film på 6an, Red Dragon tror jag den hette... Hoppas bara den är bra.
Annars får man väl plocka fram någon DVD film som man inte sett på länge, haha. Chips och Dipp blir det också. Gott gott!
Men nu ska jag släppa ut Uffe och sen ska jag ta in katten, hon vill ju knappt gå ut när det är snö ute. stackaren.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?