101202

Torsdag idag... veckorna går snabbt - som vanligt. det suger.
Möte idag på skolan vid 14, EVK eller vad det heter...
vi ska iallafall prata om mitt schema och lägga upp det så som jag vill ha det. (Hoppas jag iallafall)
Mer idag vet jag inte vad som händer, ingen skola imorgon så det blir att få sova ut riktigt.
Pratade ju med läkaren i Tisdags, det gick helt okej. Bilen startade först inte så vi blev lite förenade,
men som sagt, det är vår tid vi saktar ner på. Inte deras.

Idag ska jag ta det lungt, hemma vid 16 tiden kanske. Bilder ska läggas in i datorn och sen skriva önskelista, fyller ju snart år...
eller ah, önskelistan är redan skriven men ska se om det är något mer jag vill ha nu.
Kalas i helgen, mammas Syster fyller 50år. Hoppas det blir kul! (:
Och sen ska vi passa mormors hund också, Uffe. Så vi hämtar honom på Lördag och hon får tillbaka honom på Måndag igen, känns mysigt att ha någon mer hemma än bara mamma. Och även fast det är en hund så känns det bra. Min katt vägrar ju att gå ut, hon fräser så fortf man försöker få ut henne genom dörren. Och bits gör hon med, ja satan.
Men älskar henne ändå! (: Så i helgen blir det nog att jag kommer vara ute mycket (hoppas jag!) och då tar jag nog med mig kameran, som vanligt då, och tar foto på allt som jag ser. haha!

- gammal bild på både Busan och Uffe -



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?