Inception













Bio ikväll vid 20!! :D
Ska titta på denna filmen --->
och den verkar verkligen vara jätte bra!!
älskar Leonardo DiCapro som skådespelare (: han vet verkligen vad han gör!!
Någon som sett denna filmen?
- Vad tyckte Ni om den? (:
 

Ikväll ska jag och mamma sova på Holken, och imorgon ska vi till min morbror och äta kräftor och så (:
Hoppas det kommer bli kul!
så jag kommer inte skriva något i bloggen mer idag, och jag lovar att jag ska berätta hur bion var! (:
men nu ska jag logga, måste göra mig i ordning och äta något!










Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?