Första skol dagen

dsc08434 (MMS)

Första skol dagen.. Första skol dagen på länge känns det som. Iallafall, nu sitter jag på bussen till skolan - propp fullt i bussen. ska byta buss i karlshamn, och den bussen tar mig till skolan. 17.15 går bussen hemifrån. Och ca 08.30 är jag i skolan. Så det tar mig typ...om vi rundar av så blir det...ehm okej jag suger på matte. Men det tar la 1 timma mer eller mindre. Fast det tål jag, känns skönt att sätta sig på bussen och förbereda sig att jag faktiskt ska till skolan.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?