Cirkus ikväll

Har sovit på Holken inatt, jätte mysigt faktiskt.
Vi har varit och handlat på Ekohallen, och jag fick hem 5st kollegieblock, 2 pennor och 4 DVD filmer (:
Ikväll blir det nog Cirkus i Sölvesborg, och jag har kameran med mig.
Och jag vet att det blivit ganska trögt med bilder på sista tiden men har inte haft tid - har inte varit hemma..

Och eftersom att jag tror att jag inte kommer hinna med ett inlägg imorgon (får se)
så kommer jag skriva lite kort om vad ska göra imorgon!

- Ska ringa efter klippning.
Tror det blir så att jag faktiskt färgar
det också! (:

- Ska köpa röd färg till mitt rum.
Min vita vägg i mitt rum ska bli röd
istället pga att jag gillar rött.
Och min NY "tavla" ska bort. och
istället ska jag sätta upp en del
foton där! (:

- Ska träffa Emma
Har ju skaffat kontakt person nu! (:
men jag tänker inte berätta varför jag
gjort det, och vad jag och Emma gör
när vi träffas! (:

Hoppas ni klarar er utan mig ett tag.
och jag ska försöka fixa bilderna när
jag kommer hem, det Lovar jag!

Hoppas ni haft en bra helg!
och att ni kommer få en bra
vecka. Seyahh! (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?