100825

trött...trött...och åter trött!
Har bara gått i skolan i snart en vecka och jag början redan tröttna på det, usch ja ):
Imorgon har vi Yrkes dag. Vilket menas Dator kunskap och Traktorkörtkort!!
Vet inte vad jag mer ska skriva, hinner inte med så mycket längre.
Åker hemifrån 07.16 och kommer inte hem förens 17 kanske.. och då måste man äta, duscha, berätta om dagen, ja you name it. När man börjar ettan så blir det mycket eget ansvar och så! (:
Och just det, jag har köpt saker till skolan nu, 3 mappar, 3 A4 block, 3 pennor, och ett suddigumm.. + att jag har Lås till mitt skåp, Det behövs verkligen!
För imorgon när vi ska köra traktor så kan jag ju inte asa med mig min väska så det blir att lämna allting i skåpet!
Men nu ska jag gå och lägga mig, i helgen blir det kräftskiva!! Längtarr! (:
Slänger kanske in något inlägg imorgon om jag hinner, Seyah!

och Ni som precis hittat hit till min blogg,
jag är ledsen att det inte blir så mycket
uppdateringar men lovar att det ska bli
ändring på det när jag kommit igång
med skolan! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?