100822

Skola imorgon.. och jag börjar inte förens 10.20, och min buss är i skolan vid 08.30.
segt att vänta och sen går det ingen annan buss här ifrån så tidigt på morgonen. Men det ska nog gå bra!
Och imorgon ska vi också få våra scheman (: och sen måste jag handla en massa saker till skolan.
som te.x;
Penna & Suddigum
Kolliegeblock
Mappar till papper och sånt
häng lås till skåpen

m.m

och detta måste handlas denna veckan men mamma jobbar sent hela veckan
så jag får se om jag kan fixa det själv när jag kanske slutat lite tidigare från skolan! (:
men nu ska jag duscha och sen bara ta det lungt, hoppas ni haft en bra helg!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?