Green Zone


Blir Green Zone på bio med mamma på fredag (9/4), och jag ser verkligen fram emot det.
Matt Damon är en underbart bra skådespelare & han tar sin roll på största allvar (ialf vad jag tycker)..
Någon mer som har sett/tänker se denna filmen?
- Vad tyckte ni om den?

Middagen hos mamma var kul, vi åt, spelade Buzz (PS2) och bara pratade (:
Känns som det var längesen hela 'familjen' gjorde något tillsammans..
Har nästan kommit hem till pappa så jag dammade mitt rum och städade bort allt Alva hår som hamnat på golvet (min storebrors hund alltså)
och nu ska jag titta på Funny People på datorn, får hoppas den är bra (: ikv vid 21 tiden blir det Face Off på kanal 9 med Ben&Jerrys..
Men nu ska jag titta på filmen, Seyah ;*
(Om ni vill se vad Face Off handlar om så är det bara att klicka på länken. OBS! den hamnar i ett nytt fönster!)

Alva på bilden (:





Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

Hej snäckan jag tycker som du. De va rikitgt trevligt idag. Tv kväll för dig???? kom hit o spela kort istället.De är kuligare tycker ja. KRAMM KRAMMM

2010-04-05 > 21:09:25
Julia

just idag äre väl sådär. :/

2010-04-05 > 21:31:43
BLOGG: http://juliaberglund.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?