Fakta om mig

Snabb fakta

Namn: Linnea Ebon Nilsson
Ålder: 94-12/15
Bor: Norje (utkanten av Sölvesborg), Blekinge.
Civilstatus: Singel
Familj: Mamma, pappa och en storebror.
Arbetslivserfarenhet: Ehm??
Jobb: Går fortfarande i skolan.
Husdjur: En katt, Busan. Född 2008 07/20 (på min morfars födelsedag)
Intressen: Var ute i naturen och fotografera, blogga, redigera bilder, resa, musik m.m
Framtiden: Oj... jag vet inte vad jag har för framtidsplaner riktigt. Just nu vill jag iallafall gå lumpen när jag slutat skolan.. men sen vet faktiskt inte ännu, men en sak är säker. Jag kommer flytta hemifrån när jag är 18-19 iallafall (:

Väljer mellan

Komedi << >> Skräckfilm
Hemmakväll << >> Fest/utgång
Jeans << >> Tunika
Sex and the City << >> Simpsons
Sommar << >> Vinter
Vår << >> Höst
Blondin Bella << >> Englas Showroom
Mörk choklad << >> Mjölkchoklad



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Ammi

hej, tack så mkt! :) åh vad kul, glad jag blir!

2010-04-18 > 10:15:48
BLOGG: http://aaammii.blogg.se/
Elin [ n e v n a r i e n ]

tack så mycket :)

2010-04-18 > 11:06:16
BLOGG: http://nevnarien.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?