Ända Bloggen?

I ett tag nu så har jag funderar på att ändra min blogg design, har blivit ganska trött på den jag har..
så jag har fixat en annan blogg design men vet inte riktigt om jag vill ha den..

Så nu underar jag....
Vilken design tycker ni är finast??
och jag vill att ni är helt Ärliga och säger
vad ni tycker! (:

1. Den som jag har nu!


2. Den som jag funderar på att ha!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Sagha

åh vad bra:) hoppas verkligen att någon tar hjälp av dom listorna oså!:)

2010-04-19 > 19:37:44
BLOGG: http://ibeliveinyou.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?