100428

Nu ska jag städa.. och göra något annat, haha..typ suttit vid datorn hela dagen..
Och imorgon vid typ 07:30 så drar jag och en till (nämner inga namn) med en klass från Bräkne-Hoby till Malmö någonstans. Kommer hem vid 16 (tror jag) och sen behöver jag nog äta middag då.
Så blir att jag kanske bloggar vid 21 imorgon, eller bloggar jag inte alls pga att jag inte hinner helt enkelt!

Så nu säger jag Godnatt och att vi hörs imorgon kväll eller på Fredag eftermiddag...


Ps; Ska till Bräkne-Hoby på fredag, hemma vid 16 också.. kanske blir att jag slänger in ett inlägg då (:
men... ska sova i sälvesborg nästan hela helgen så kommer nog inte blogga förens på Söndag isnf..



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



jessica

Tack för din röst!

Allt bra?.D

2010-04-28 > 22:28:41
BLOGG: http://priyan.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?