100422

Hinner inte skriva så mycket... min lärare kommer snart!
iallafall, ska ha ett nationella prov idag, suger.. sen i eftermiddag ska en kurator komma hem till mig. och ikväll ska jag rida (: Så dagen blir lite fullt upp, hehe.
Imorgon så ska Johnny och Mormor sova hos oss xD och på Lördag ska vi titta på Ko utsläppet i Bräkne-Hoby (: , kul ska det bli! och såklart tar jag med mig min kamera, och man får ju hoppas att det blir några bra bilder.. tror det är mycket folk där dessutom...
Men nu måste jag dra, ska hinna dricka kaffe innan läraren kommer, haha (:  Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?