090928

Sitter hos pappa nu och lyssnar lite på musik, han har precis hämtat mig ifrån Stallet..
Väntar på att en ifrån BUP ska komma hit vid 14 tiden, ska se om ja hinner äta lite eller nått. Haha.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, har vart i stallet hela dan och så, det gamla vanligt lixom (Y)
Men men... Kanske skriver något vettigt när jag är hos mamma igen,, Seyah later :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Hej Linnea!



ÅÅÅh vilken vacker höstbild du lagt in! har du tagit fotot själv? Allt bra här i Lund. STOR KRAM Carola

2009-09-28 > 16:43:55

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?