090924

Sitter hos bror min nu, lånar hans dator lite bara eftersom att jag inte tror jag kommer hinna sitta vid datorn ikväll pga att jag har ridningen...

Idag vaknade jag faktiskt tidigt, vilket är väldigt ovanligt. Steg väl upp vid 20 över sju, plattade håret och bytte om, gick hem till pappa vid 20 i åtta och då åkte vi till tandläkaren. Efter tandläkaren skjutsade han mig till Stallet och då började jag mocka direkt, fanns ite så mycket att göra pga att jag kom lite sent.
Jag åkte hem vid 14 tiden.....Men mamma ringde och sa att bilen gått sönder så jag fick gå och möta henne och vi satte oss och åt på Lasses, Kebab tallrick, mums (:  Efter en stund kom Lenny och efter vi ätit så hjälpte han oss att bogsera(stavning?) bilen till Manne, en bilfirma. Och nästan precis i en rondell så gick bogserlinan av 'suck'  så vi fick typ laga den och sen hjälpte Lenny oss till Manne.
När mamma hade pratat med Manne så kom dom fram till att mamma skulle lämna bilen hos honom så han kunde fixa bilen när han har tid. Så vi fick ta ut dom viktigaste sakerna i bilen och Lenny skjutsade oss hem till hans och Tessans lägenhet.
Så där är vi nu, har precis druckit kaffe och mamma har ont i sin hand så jag ville gå ifrån lite och nu sitter jag här, titar på klockan lite då och då eftersom att vid 18 tiden så ska jag till Stallet och rida (:
Men finns inget direkt jag mer har att berätta, snart är det helg iallafall och denna veckan har gått så snabbt! :D Vilket jag tycker är bra, men ska logga nu, Seyah :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?