090924 x2

Hemma ifrån ridningen nu, vill bara säga att jag är stolt över mig själv eftersom att jag klarade ridningen bra idag (enligt mig själv) även fastän de var lite krångel i början men det rättade upp sig efter några minuter.. Och Piccolo (hästen som jag rider) var också duktig och gjorde som man sa åt honom utan att bråka (:
Så tummen upp för oss båda ;D

Och nej jag skriver inte detta för att jag vill ha sympati om att jag var duktig.
Jag skriver detta eftersom att jag vill berömma mig själv, behöver bättre självförtroende


Gammal bild,
Och dissa att Piccolo
ser as trött ut på bilden..
<3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Thomas

DU är stark då du berömmer dig själv att var duktig

det betyder att du har sjävförtroende



hälsning från (pappa)ska inte säga pappa-) men från din fader. tycker om dig, du fixar det bra

2009-09-25 > 17:41:08
kristin

GUUUUUD va ni är SÖÖÖÖTA, på den bilden. O jag har turen att följa dit till ridningen. Jag njuter av att se dig rida. Du är duktig på det.Det ser så enkelt ut. Men det ska gott folk veta att det är INTE lätt. Jag har provat. Fniss.

2009-10-14 > 19:59:13

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?