090913 - Hela helgen

090911
Fredag, Jag orkade verkligen inte till Stallet så jag låg i sängen till typ halv åtta och bussen kom vid fem över halv. Mamma ringde mig säkert 5 gånger den morgonen och frågade om jag stigit upp men de hade jag inte. Sen hade hon ringt pappa som då ringde mig och sa att han hämtade mig om en kvart. Då steg jag bara upp, plattade håret, klädde på mig och gick ut ur huset och stog och väntade på honom. Jag var vid stallet typ klockan halv nio, jag fick ha ''Förlåt jag försov mig och missade bussen'' som ursäkt till Monica, som svar fick jag bara ett skratt och att hon gav mig ett schema om vad jag skulle göra. Jag mockade Ridhusstallet, två boxar alltså, smög och tittade när några hade lektion (alltså dom red), sen hämtade jag spån och halm som ja gjordei ordning i boxarna. Efter det så gjorde jag inte direkt något mer faktiskt. Jag städade lite i fika rummet, pratade me Vicky och hjälpte dom andra som ville ha hjälp.
Jag fick sluta vid ett tiden, då jag gick hem till mormor och väntade på att mamma skulle hämta mig. När mamma kom hade hon beställt Kina mat som vi åt, sen skjutsade hon mig hem och hon packade sina saker och åkte in till Holken. Jag ställde mig och lagade mat och smsade med Felicia lite. Efter jag ätit gick jag till Statoil och köpte lite Redbull och nått choklad som vi kunde ha. Felicia kom till mig vid 20 tiden, vi pratade mestadels hela kvällen och tittade film. Vi gick och la oss runt vid 02 på natten..

090912
Lördag, Vi vaknade vid ca 11 tiden på morgonen och vi gick upp i köket och åt frukost. Gick ner på mitt rum igen och tittade på en massa DVD filmer och pratade. Vid fyra tiden på eftermiddagen började jag prata om att vi skulle äta middag, vid fem tiden hade vi fortfarande inte stigit upp för att göra middag och vid halv sex på kvällen var vi hemma hos pappa och åt mat. Felicia åt Pizza, och jag åt nån Italiensk pasta, allting hade vi köpt på Statoil. HAHA<3
Vi var hos pappa lite och sen gick vi hem till mig igen och tittade på två filmer vi hyrde på Statoil, The Killing Room & Hannah Montana The Movie. Vi gjorde Chokladpudding, och såklart hade vi en med en 16 portioner, så dumma som vi är häller vi i allt i en skål och vi fick inte plats medall mjölk (2liter) så vi hade ca bara 1 ½ liter mjölk i. Men de brydde vi oss inte om, vi ställde in det i kylskåpet, sprang ner till Statoil (igen!) och handlade grädde som vi skulle ha till chokladpuddingen. När vi kom hem igen så vispade vi grädde och satte oss i köket och pratade tills chokladpuddingen hade stelnat.
efter vi ätit lite chokladpudding, en tallrik var pga att vi inte orkade mer, så gick vi ner och tittade på The Killing Room. Vi somnade efter halva filmen och sen när vi vaknade igen vid typ 12 på kvällen så gick vi och la oss i dubbel sängen och somnade..
 
090913 - Idag
Söndag, Vi vaknade vid ca 11 tiden denna morgon också, vi orkade inte göra frukost just då så vi åt Cokladpudding till frukost, tittade klart på The Killing Room och sen en massa andra filmer jag har. Vid tre på eftermiddagen så började vi bli hungriga så vi gick upp i köket och åt några mackor. Vi gick ner på mitt rum igen och tittade ytterliggare på en film, sen kom mamma hem och lagade mat som vi åt. Och helt plötsligt började vi prata om min mormor så mamma tog fram en massa gamla bilder efter vi ätit så vi tittade på dom lite och såklart var jag tvungna att fråga mamma om jag fick några, så nu har jag ännu en samligt foton som jag ska sätta upp på min vägg när jag mublerar om på mitt rum. Felicia gick hem vid 18 tiden och då träffade jag Emelie på statoil när jag lämnade filmerna jag och Felicia hyrde, Emelie följde med mig hem, vi pratade lite, tittade på en film och sen ringde hennes bror och sa att deras mamma skulle hämta dom så Emelie fick gå hem.
Jag tittade klart på filmen och nu har jag skrivit denna bloggen, lägger in bilder i datorn och ska duscha nu..
Skriver mera imorgon om jag hinner, Seyah :*


Bilder ifrån helgen <3




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?