090902

Orkar inte skriva något i detalj idag om vad jag gjort hela dan.
Just nu är inte mitt liv så perfekt som alla tror.
Ens liv kan inte vara perfekt, någonting måste gå fel någon gång ju..
Och just nu går alltid fel för mig..
Hejdå
..

 



Idag;
Stallet ~ Ätit ~ Polare ~ Duscha ~ Sova



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola Nilsson "Calla"

Hej Linnea! Vilken fin blogg du har skaffat! Har du hunnit smälta Thailandsresan och dess äventyr? ni verkade haft roligt och sett mycket! Själv har jag börjat jobba på Vårdcentralen i Lund igen. Mycket förberedelse för att vi ska vaccinera mot den "där" svininfluensan du..Lite "hysteri"..blir nog bra! Jag fick adressen av mina föräldrar som du gav dem då du var här. Jag tänkte försöka lägga in den på min dator i Lund men har inte lyckats. Har du möjlighet får du GÄRNA maila den till mig om du kan och har tid. Hade varit roligt haft lite kontakt ibland! Ta hand om dig tjejen! och hälsa familjen!



BAMSEKRAMAR

Carola

2009-09-05 > 17:50:24

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?