090901

Idag har det inte hänt så mycket, jag missade nästan bussen och sen har man vart på stallet idag. Gick till stallet som vanligt och det tog ca 15 minuter, jag satte mig i Fika rummet och väntade på de andra. Vid halv nio kom Monica och skrev upp allas Schema, Jag fick mocka Tre stycken boxar, städa i rid huset, städa i ett mindre stall och sen ge några hästar mat och släppa in dom.. Vid ca 14 tiden kom mamma och hämtade mig och vi körde till Holken där Lenny&Tess var för vi skulle äta middag där med dom för Lenny målade Holken lite, det bev Spagetti med Köttbullar, gott var det. Efter vi ätit så åkte Lenny&Tess hem och jag och mamma la oss på en filt och somnade. Jag vaknade utav att jag frös eftersom att jag låg i skuggan och mamma var redan vaken och hade plockat ihop allting, jag tog min väska, hjälpte mamma med sakerna till bilen och sen åkte vi hem.
Så nu har vi färgat håret på mig, svart som vanligt, och sen har vi räknat lite matte..
Men ska titta på nån DVD film nu, Seyah tomorrow :*



Don't know what's going on
Don't know what went wrong
Feels like a hundred years
I still can't believe you're gone

I feel so much better
Now, that you're gone forever
I tell myself that I don't
Miss you at all

I'm not lying, denying
That I feel so much better now
That you're gone forever


Now, things are coming clear
And I don't need you here
And in this world around me
I'm glad you disappeared



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?