Saknar tiden då vi kunde prata om allt




e>  I Love You Dad ! <3




We've shared the years
We've shared each day
I love you daddy ..

Tack för att du stöttar mig och finns här för mig !
Älskar dig pappa !



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Thomas

hej linnea

jag vill du ska prata med mig som du vill.

va inte blyg så kan vi prata som förr.

jag skriver inte mer här för många kan läsa detta,

hör av dig så pratar vi.

jag tror på dig då du har varit duktig med hemundervisning och stallet

2009-10-19 > 17:53:44

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?