Visste ni det, ni som vet




 



O, ni som vet
visste ni att hunger får ögonen att
glittra att törst får dem att fördunklas
O, ni som vet
visste ni att man kan se sin
moder död utan att gråta
O, ni som vet
visste ni att på morgonen längtar man efter
döden och på kvällen är man rädd för den
O, ni som vet
visste ni att en dag är längre än ett år
och en minut är längre än ett liv
O, ni som vet
visste ni att ben är ömtaligare än ögon
att nerver är starkare än ben
att hjärtat är hårdare än stål
O, ni som vet
lidandet är oändligt
att det fasanfulla är gränslöst
Visste ni det
Ni som vet









Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?