091029 - No IKEA

Nehedå, blev inget Ikea idag som mamma sa igår att vi skulle till idag, pga att jag vaknade sent >.<
Hon väckte inte ens mig , men w/e hon vill dit i helgen och då kommer inte jag vilja åka dit , så puss på det ;*

Iaf idag blir det väl att bara ta det lugnt , hoppas jag.
Ska rida ikväll vid sju tiden så åker till stallet redan vid klockan sex, haha.
Vet inte mer vad jag ska skriva, denna veckan har vart en Relax vecka som jag tycker har vart så skönt, att lixom bara ta det lugnt.. (:
Men nu ska jag typ städa Tv rummet och mitt rum 'suck' , men Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



jag

väcka... väcka dig gjorde jag flera gånger... och ikea tar lixom mer än fyra timmar att avverka. O lixom det är öppet på lördag 10-18. Följer du med????? eller du ska tjura lite. Tack för alla skräckisar du lockat mig att titta på denna vecka. HUA HUA. Det har vatt kul.Jag som aldrig brukar se tv. O om jag gör... somnar jag. Men det har jag klarat mig ifrån, näztan.

2009-10-30 > 17:50:20

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?