091022 - OOPS , adrenalin kick

Idag har jag vart i stallet hela dagen, Lenny hämtade mig vid 12 tiden och sen var jag hos honom tills jag skulle till ridningen vid 18 typ..
Detta blir inte en lång blogg men jag måste bara säga vad som hände på ridningen :D

Haha fail, jag trillade nästan av när vi hoppade ett hinder , två gånger nästan faktiskt..
Första gången tappade jag bara foten ur stigbyglen när vi landade efter hoppet och andra gången råkade jag luta mig fram precis när vi hoppade så jag låg nästan ner på Piccolos hals så jag tappade båda stigbyglerna och haspen på stigbyglen lossade ifrån sadlen så dom hamnade på marken. Men som tur är kunde Piccolo hjälpa mig så jag kunde sätta mig upp så allting gick bra iallafall (: Och när jag fixat till stigbyglerna och så, då hoppade jag igen och det gick perfekt :D Me efter ridningen så kände jag en adrenalin kick i hela kroppen, haha roligt faktiskt..
Och innan ridningen sa mamma att hon inte tänker baka om jag skulle trilla av, haha.
Men om jag hade trillat idag så hade jag inte brytt mig direkt, skulle kanske gjort lite ont eftersom att Piccolo är så hög men jag skulle klarat av att hoppat upp i sadlen igen (:

Men vet inte vad jag mer ska skriva. Saknar Uffe (mormors hund) iallafall, mormor hämtade honom idag när jag var i stallet så de känns lite konstigt att han inte sitter bredvid mig här som han har gjort :c  Men jag har ju katten jag kan kela med :D
Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Tv och nog försöka sova, Seyah ;*


Kanske inga direkt bra bilder men dom får duga så länge (:
 



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?