091021

Steg upp vid typ halv åtta idag :> och ändå var jag fortfarande trött även fastän jag sov i typ 7-8 timmar...

Hade som vanligt hemundervisning till typ 20 i nio, och sen kom Taxi bussen vid nio tiden och hämtade mig. Jag kom till stallet vid kvart över nio nått och hjälpte till där. Pappa hämtade mig efter han slutat jobba vid typ halv ett och då åkte vi till Lasses så jag köpte en kyckling sallad (<3) och sen skjutsade pappa mig hem till mamma..
När jag kom hem så åt jag lite och satte mig vid Tvn, mamma kom hem vid halv fem och vid halv sju så gick vi ut med Uffe en runda. När vi kom hem igen så tog jag en dusch och nu har vi precis ätit äppel paj, Mummms är det (:
Ska snart lägga mig i soffan och titta lite på Tv kanske och typ sova. Är ganska trött faktiskt.
Men ska typ logga nu, Seyah ;*

Puss på att jag älskar musik ;*




One boy, one girl, two hearts, their world
Time goes by, secrets rise
One more, sad song, tears shed, she's gone
She'd take it back, if she only could

All the perfect words they seem so wrong,
She's gone
You wish that you could learn to see,
The door is closed and yo wish you could be

Alone with you, alone with me
What can I do, I can not breath
My heart is torn, for all to see
Alone with you, alone with me.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?