091018 - Söndag hela dagen

Idag vaknade jag vid 11 tiden igen och då åkte mamma till mormor...

När mamma åkte till mormor så satte jag mig vid datorn lite, gick ut med Uffe i trädgården så han kunde kissa och sen har jag ätit frukost och pratat med Lenny. Så idag ska jag passa Alva igen (:
Mamma skickade ett sms nyss om att mormor och hon kommer hit så vi ska nog gå en runda sen..
Ehm, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Idag är det Söndag och imorgon ska jag till Stallet igen, så vet inte om jag kommer hinna med datorn denna veckan, men ska försöka iallafall (:
Och jag tycker helgerna går såå snabbt, en helg är lixom 2 dag ._. och vardagarna är 5 dar. Usch jag önskar att det kunde vara lite mera helg eftersom att man på helgen kan man vila upp sig och sen jobbar man mycket bättre (:
Men men, man försöker ta vara på helgerna istället.
Men nu ska jag ta något att dricka och sen fixa till mig lite, Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?