091017

Idag vaknade man typ vid 11 tiden , trött och såg hemsk ut ><

Har vart ute med Uffe en runda, härligt var det, inte så kallt ute som de brukar vara iallafall.
Vi gick i kanske en halvtimma och när vi kom hem så ringde jag mamma och sa att jag var hemma igen, och sen satte jag mig framför datorn. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, tror det kommer bli att titta på DVD ifrån datorn^^
Ska typ ta något litet att äta nu, skriver kanske mera idag om det händer något speciellt. Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?