091016

Vart vaken sen vid klockan sex imorse ><
Har hänt ganska mycket nu dom senaste dagarna , privata saker som jag inte tänker berätta..
Inatt har Uffe och Alva sovit hos oss och jag och mamma somnade vid kanske elva tiden på kvällen, och sen vaknade jag vid två på natten utav att Alva gnällde på Busan så jag fick öppna mammas sovrumsdörr så Alva kunde gå i hallen lite. Somnade sen om en stund, vaknade igen vid typ fyra imorse utav att Alva gnällde igen.. Klockan ringde vid sex imorse och då kom Lenny.
Så nu har jag druckit lite KaffeLatte och Lenny sitter och spelar Playstation och vi ska snart ut med hundarna.

Just nu vet jag inte om jag kommer sitta vid datorn denna helgen, eftersom att så mycket har hänt och det tynger mig verkligen.. Eller så kommer jag sitta vid datorn för att glömma, tänka på annat lixom..
Men jag får se hur det blir i helgen, men nu ska jag typ klä på mig vardagskläder. Seyah :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

ja det var en natt jag sent glömmer. Fniss. Men det gick ju bra. Lite extra trött idag kanske. Det blev ju lite oroligt..

2009-10-17 > 20:09:31

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?