091011

 


Assu nu borde jag skärpa mig , måste skriva i bloggen ju ><
Men iallafall , denna veckan har jag inte hunnit med att sitta vid datorn alls..
Har haft hemundervisning (Tisdag-Torsdag) och sen stallet , när jag kom hem så käkade jag bara och tog det lugnt..

Söndag idag och Lenny kom hem till oss vid kanske typ 11:30 och sedan kom Emelie vid 12 tiden typ.
Jag åt lite frukost och sen gick vi en runda i regnet med Lenny, Alva(Lennys hund) och Mamma..
Och nu har vi precis kommit hem och blöta är vi. Mamma ska göra äppelkaka så vi ska hjälpa henne lite med att skala äpplerna m.m.
Imorgon ska jag till stallet som vanligt, tar bussen vid fem över halv åtta och sen är jag väl på stallet tills vid halv tre kanske..
Men nu måste jag logga , vi ska hjälpa mamma med äppelkakan :3 
Seyah :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Ingrid I Rinkaby

Hej Hej!

Måste bara skriva till dej om de fina bilderna på löven. Vilken färgprakt rena medosinen i höstmörkret.Hoppas du mår bra av att vara i stallet hos hästarna,läser din blogg å ser att du älskar (alla) djur.Själv har vi Fredriks hund Max här, så vi är ute jättemycke, för det är en riktig utehund.Sen hittade Rolf en liten duvunge bland granarna som trillat ner, så vi tar hand om den matar å gör vårt bästa för den. Det ser ut som att den klarar sej,har den i garaget å där trivs den tror jag.Nu ser jag fram mot fler fina foton från dej,hoppas du får en bra vecka på jobbet (stallet) hälsa till mamma din. Kramar på dej.

2009-10-11 > 18:58:54

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?