Grattis farmor

Detta inlägget skulle kommit upp i Fredags (30/10-09) men jag har inte hunnit lägga upp den..

Grattis farmor på din 86 års dag , eller ja. Det du skulle fyllt iallafall.
Saknar dig så mycket och hade önskat att vi iallafall kunde fira en födelsedag tillsammans igen , saknar dig som in i helvete. Du bettyde så mycket för mig , har en massa glada minnen med dig.

Vill bara säga Grattis till dig och att du finns hos mig även fastän du inte är här..


Saknar dig farmor, och Grattis på födelsedagen !
30/10-1923 - 6/1-2009



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Kristin

o bild på farmor... Hon va en härlig dam. Med mycket omtaanke om dig Linnea. Jag förstår du saknar henne. O hennes goda mannagrynsgröt. Fniss.

Ja det är gott med alla goda minnen hemma hos henne o farfar.Dom ska vi bevara och minnas tillsammans. kramizzzzzzzz

2009-11-02 > 17:47:51
Carola

Hej Linnea! ja, vi är många som saknar Ruth. Jag saknar min Faster Ruth oerhört mycket!!!! Ruth var som en "farmor" för mig, då min riktiga farmor/farfar dog innan jag föddes. Hon har alltid alltid funnits där och gett oss så mycket kärlek, värme och goda skratt! Jag tänker ofta ofta ofta på henne. Din farmor betydde mycket för mig också!Kram på dig! Calla

2009-11-03 > 16:25:37

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?