091108 x2 - Iphone

Uuh giwwe me en Iphone , jag vill ha en ny mobil :c , eller iallafall en mobil till 'suck'
Har haft min mobil i typ 2år snart , och den börjar gå lite sönder + att jag vill ha något nytt och tänkte mig då en Iphone.
Men alla säger att en Iphone går lätt sönder , den är för stor m.m >.<  Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra , skulle vilja ha en på test. Att kanske ha den i 2 månader och prova hur det är istället för att kanske lägga 5000kr på en mobil som kanske inte ens känns bra ?
Men får se hur de blir när man har råd och verkligen känner att man är säker på att vilja ha en Iphone ;*



Wihioou , GO Iphone ♥



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Dan

Jag kan säga att Iphone är det bästa köpet jag någonsin har gjort, den är helt underbar, men visst som alla telefoner har den sina små fel, men inga gigantiska, jag är fruktansvärt nöjd över det och skulle inte vilja ha någon annan! deusutom ser man vääldigt modemedveten ut med den, haha ;)

2009-12-31 > 13:49:37
BLOGG: http://braniel.webblogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?