091103



Idag vaknade man väl vid halv åtta , seg och yrvaken som vanligt.

Therese kom hem till mig vid tjugo i åtta och vi räknade lite matte och så.. Har ju hemundervisning varje Tisdag-Torsdag. Kom till stallet vid kvart över nio tiden typ och hjälpte till där , vi fick lasta en massa halm och det var sååå jobbigt och tungt ._.
Lenny hämtade mig vid runtom halv ett och jag duschade hos honom och sen åt vi (Jag, Lenny&Tess) Tacos till middag , gott som vanligt. Var hos dom till ca 16 tiden då mamma hämtade mig.
Har nästan precis sättit mig vid datorn, har lagt in lite bilder som jag hade i kameran (bland annat bilden längst upp).. Ska nog snart stänga ner datorn , sitter och tittar på tv och ska väl snart gå och lägga mig. Usch har börjat gå och lägga mig tidigt nu , men somnar alltid så sent. Jobbigt är det.
Men nu ska jag fortsätta titta lite på tv och så , Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?