090731 - Home sweet home

Skåne var ganska kul faktiskt, vi åkte runt på en massa ställen (har såklart glömt alla namnen) och vi stannade ganska mycket.  Det blev många foton och när vi kom till några kända stenar så tar jag några foton och tittar på kameran och får lite panik, nästan inga batteri kvar. Hämtar mamma och säger att jag verkligen måste ladda min kamera. Men wohoo fan, den ligger ju hemma :D  Jag hade glömt den såklart hemma, så de fick bli att använda mammas kamera resten utav dagen, hennes kamera är lixom så.. så himla fail och så inte min  D:  
Efter vi hade vart där så åkte vi en runda till och letade efter en resturang, och mamma börjar bli mer irreterad på mig än hon vart innan, såklart.  Vi körde inom ICA och köpte lite grillad kyckling, potatis sallad och jag fick äntligen min underbara Kaffe Latte :D  Vi körde till någo hamn där det blåste jätte mycket och såklart så vill mamma sätta sig där och jag orkar inte säga emot pga att hon brukar bli så irreterad ;D  Så vi tog fram filten, besticken o maten och började äta. Gott var de, men åt inte så mycket.
Mamma började bli trött och sa hon skulle vila lite. Jag la mig ner och tittade upp i himlen, efter bara några minuter sov vi. Jag vaknade och råkade slå till mamma med min arm för ja trodde klockan var sent och det ända ja tänkte på var ''OHNO ! Folk kan se oss ! ''  Yrvaken som ja var så reste jag mig upp väckte mamma och vi satte oss i bilen när vi piggat till och började köra igen. Mamma ringde till sin syster och vi åkte hem tid, och hade tänkt sova på deras parkering utanför deras lägenhet.  Men bara efter några minuter insåg både jag och mamma att de funkar inte, det var folk precis överallt och vi ville gärna inte ha folk som tittade in i bilen när vi sov.  Vi var hos mammas syster till kanske halv 12 på kvällen, och lite innan vi kom dit hade mamma smsat med Ingrid och Rolf, som är pappas morbror. Om att vi kanske kunde sova på deras parkering vid huset. Så vi körde till dom efter vi vart hos min moster.
Vi parkerade bilen på deras uppfart och sen bäddade vi i bilen och la oss. Jag vaknade utav att mamma väckte mig o sa hon skulle till sin doktor som bodde bara ca 100m ifrån Ingrids och Rolfs hus. Sen låg jag kvar och somnade om, vaknade efter kanse en timma utav att ja slog huvudet i bilen pga att mamma skulle ta ut pengar och köpa mat i Åhus. Mh'm ja tror inte jag har något minne på morgonen pga att mamma hade visst sagt att hon skulle köra till Åhus och frågade om de var okej att jag låg kvar och sov, och då hade jag sagt ja ._.   När mamma var klar åkte vi tillbaka till Ingrids och Rolfs hus och satte oss i solen och åt frukost. Mamma tog såklart fram gitarren när vi ätit klart och sen sjöng vi lite och dom kom hem.  Vi packade in i bilen och sen hde dom gjort fika (frukost), vi gick in och åt. Satt och pratade och hade kul (:  Jag visade lite bilder ifrån min kamera (tills batteriet dog) som jag tagit och sen visade mamma ifrån sin.,
Vid kanske 15 tiden så sa vi hejdå och åkte sen hem.  Så nu sitter jag här i sängen och ska börja packa upp 'suck'  Haha, och ja e jävligt suge på o åka Rolerblades :D  men får vänta tills de jävla mörka molnen åka förbi oss, och när ja packat upp..   Ses :*

 
 
 


Dålig humor med familjen ._.

Mamma; *börjar läsa ur en tidning*
Jag & Lenny; Fan vad tråkig du e !
Mamma; *läser*  I vardagen saknar han att se lekande barn.
Jag; PEDOFIL !
Lenny; *brister ut i skratt*
Jag; Höhö de kanske han är ._.


                


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?