090729 - Häck klippning

Idag kom Lenny hem och väckte mig vid säkert halv 8 eller något ( Tittade inte på klockan ).  Jag klädde på mig och satt mig på altanen där frukosten blev serverad som mamma tagit fram. De blev inte så mycket ätande pga att jag var såå himla trött. Drack mest bara kaffe^^ 
Efter vi ätit så tvingade mamma mig o Lenny ut och börja med häcken 'suck'   Eller ah, jag la mig på studsmattan och sen kom Lenny efter en stund. Vi låg och pratade en massa och sen efter kanske en halvtimma så skrek mamma att vi skulle komma.  Vi hjälpte henne med häcken och sen efteråt satte vi oss i solen o drack saft o åt Meloner ^^ 
Mamma skulle vattna blommorna med vattenslangen och då kommer såklart Alva (Lennys hund) springandes o vill leka. Well, det blev lite blöt hund och sen en blöt mamma (:  Eftersom ja fyllde mitt glas med vatten o hällde på henne^^
Mamma blev inte så himla glad men de funkade iaf, och som tur är så har hon inte gjort något tillbaka :D


Igår kväll så gick jag en runda på säkert en timma, hade såklart med mig kameran (:  Gick ner till stranden, tog lite foton. Gick sen vidare till min gamla skola och hittade en liten Igelkott som jag tog foto på.  Försökte få tag på en kompis, men hon var visst inte hemma. Sen gick ja bara till åkern och tog lite foton där. Började gå hemmåt men kände att när jag var utanför huset så pallade jag inte gå in. Så jag gick till lekplatsen som ligger bara rätt över vägen till huset, satte mig på en gunga och bara satt där och tittade.  Det var så himla lungt och tyst, man fick äntligen vara ifred lite och tänka. Efter kanske en kvart gick jag in och satte mig i köket, tog lite dricka och visade mamma bilderna. 
Sa godnatt och sen gick jag till sängs, men somnade inte efter kanske 2 timmar...


Lägger upp bilder från igår kväll + nån bild idag på Alva med vattnet (:
Klicka för att få större bilder.
    
   

   


Lite rolig video (:
Möss kan va smarta ibland.

          
         Kossan.se



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Kristin

du är bara så himla duktig på o ta kort. Kolla bara kortet till vänster. Mmmm jag vill vara där, mera såna

2009-08-02 > 16:06:55

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?