090728 - Söndag med Emelie

(Detta kommer nog bli en lång blogg pga alla bilder ja kommer lägga upp)
Idag har jag egentligen inte gjort så mycket, fick hjälp med bloggen utav Evelina (:  ( TACK EVELINA )
Men annars idag har ja inte gjort något, pratat me Hannah i tele i säkert 1timma och 30 minuter ^^    De blev inte så värst mycket pratande pga att vi båda satt vid datorn xD  Men var bara glad att höra hennes röst (: <3
Pappa ringe oxo när jag pratde med Hannah, hörde hur hon satt och skrattade i telefonen.. 
Fick iallafall reda på utav pappa att på Söndag ska man till honom. då ska Jag, pappa, Eatt, Farfar, Gullan (Gullbritt, faster) och Bertil titta på allt det pappa filmat ifrån Thailand (IGEN!).  Jag måste hasa mig dit, men tänker inte titta på det ._.  Någon som har lust att smsa eller något ? O.O 

Men iaf, dagen idag har vart lite lost. Jag har mått illa och vart helt konstig. Mått dåligt, yrsel och inte orkat röra mig.
Men man får ju hoppas de går över, sov ganska länge idag (:  Skönt varee..
Har typ precis hjälpt mamma att tvätta/städa bilen.  Som tur var blev jag inte blöt :D ( Vilket jag alltid annars blir )..
Mamma berättade att nån gång när jag var liten så skulle mamma städa/tvätta bilen och såklart så lekte jag då med damsugaren och prövade att suga hennes spann där hon hade biltvättsvattnet.. Och de gick inte lika bra som jag trodde, de började röka ur damsugaren och hon var tvungen att köpa en ny :D   Man var ju inte så smart när man var liten ^^ haha
Vi ska typ kanske gå inom grannen när dom kommer hem ifrån fotbollen, 'suck'  Jag gillar vår granne men man sitter där som ett fån och har inget o göra.

I Söndags så var jag med Emlie o vi hade väl kul, haha. Drack redbull o bara flummade sönder som vanligt.  Vi gick i en åker O_O   Och hon puttade mig så ja trillade och ja började krypa runt där och bara skrattade och sen fick hon dra bort mig för hon trodde att Bonden skulle se oss ._.  Och jag pussade nästan en manet som var i vattnet. Hehe. Vi gick till ''Kents'' ställe och var där lie, och allting var så himla igen vuxet så vi kom knappt fram.  Vi sprang över E22 vägen och sen gick vi en runda och sen vid 10 på kvällen så gick hon hem till sitt och jag till mitt...


   
 
    



På Torsdag är de 10månader sedan du försvann ifrån oss.
Jag ville spela denna på din begravning med jag hann aldrig.
Vi saknar dig så himla mycket ! <33



                        



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



EVELINA

det var så lite så :)!

2009-07-28 > 20:57:44
BLOGG: http://eveelliinas.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?