090727 - Thailand

Blir ingen blogg alls idag, skriver ba lite vad jag gjort o lägger sen upp bilder ifrån Thailand ! :D

Idag; Sovit ~ Handlat kamerasladd+Laddare till mobil(igen för 3e gången)+Nya Ipod hörlurar (igen för 3e gången) ~ Haft allmänt tråkigt ~ Pratat i tele ~ Middag ~ Och skriver nu denna blogg....

(Här ''Kents'' Annika ifrån Stockholm, kommer flertal Thailand bilder som du ville se) :D

Ni får klicka för att få större bilder !
   
  
   
   
   
   
   
   
 
   
  
   
Hoppas ni gillade dom, Hejdå <3


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Annika

Åh Linnéa, vilka fantastiska bilder. Dom är ju jätteproffsiga! Min favorit är järnvägsspåret i skogen. Du är kanonduktig på att fota och hitta läckra motiv. Fortsätt med det!

Va´kul att du fixade en blogg, den kommer jag att fortsätta följa. Nu har jag lyssnat på Heaven och gråtit en skvätt.

Massor med varma kramar till dig från mig!

(kram till mamma också)

2009-07-30 > 21:17:47

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?