090725 - Kalas för farfar + min dag

Nu är jag hemma, har vart på kalas hos Gullbritt (min faster) som fixade kals för min farfar som fyller....Ehm, jag vet inte hur mycket han fyller ._.  Men aja, jag hatar att gå på cp kalas så man måste träffa släkten. Jag följde med pappa och Eatt dit, och vi åkte vid kanske 15:45 och kom till Gullbritt vid 15:00 säger vi. Jag gick och sa grattis till farfar och hälsade på alla och så. Och sen så frågade jag Sofia (min kusin) vart Lenny var, och han hade visst blivit magsjuk under natten så han kom inte ;<  Och alla på hela kalaset frågade hur man mådde och hur de var i Thailand, och alla fick samma svar ''Jag mår väl bra, och Thailand resan var helt okej''.  Vi satte oss och åt lite mat och jag typ Avled för att de var såå tråkigt o segt. Vi satt och pratade lite (Alla frågade mig mest om Thailand när dom pratade med mig) och sen fick vi efterätt, en tårta som Gullbritt gjort. Den var väl helt okej. De var jordgubbar på den :D   Och sen pratade vi ännu mer och jag typ somnade nästan D: Och sen vid 18:00 kanske så åkte vi hem (:  (Men jag ville vara hos mamma på Holken, men ville ändå sova hemma själv i huset. Men det fick bli själv i huset dåva. Och jag mår så dåligt bara för att ja inte är med mamma)
Och detta kalaset har nog  vart det bästa, men ändå det sämsta. 
Det bästa är att Gullbritt har inte klagat om att jag äter för mycket o:  (Jag äter inte alls mycket men hon tycker de)
Och det dåligaste är att detta är farfars första födelsedag utan farmor :<  och att farfar typ grät hela tiden på kalaset,

Farmor jag hoppas du mår bra nu, Vi saknar dig!
Tack för de åren jag fick ha dig hos mig. // ''Gnuttan''
--------------------------------------------------------------------------------
(Om ni nu vill veta vad ''Gnuttan'' står för så är de typ ett smeknamn jag fick när jag föddes eller nått. Jag kan fråga mamma sen så kanske ni får reda på det) ^^
Idag (förutom kalaset) så vaknade jag vid 9 imorse utav att mamma väckte mig, och de dåligaste var att jag bara sovit 6timmar. Alltså att jag somnade vid 5 på morgonn typ ._.    Jag låg och försökte vakna lite så man kunde stiga upp, och när jag väl började bli pigg så gick jag upp till mamma och vi pratade lite och så.. Hon åkte väl vid kanske 11 tiden, och då gick jag ner o satta mig vid datorn igen, ställde mobilen på 13:00 för att jag skulle hinna fixa till mig innan kalaset. Och efter kanske typ en timma så var jag klar, jag bytte kläder typ hela tiden så de va därför de tog så långt tid.
Jag satte mig vid datorn igen och väntade på att pappa skulle komma. När han väl kom ställde jag bara ner laptopen på golvet, släppte in Busan (min katt) och sen åkte till kalaset.  Och nu är jag hemma (:  Men vet ni ?  Jag tror jag typ e åksjuk eller något :<  För varje gång pappa svängde med bilen så snurrade det till i huvudet på mig och de va jävligt obehagligt.. Men de kan oxo vara för att jag bara sovit 6 timmar inatt...  Men jag får hoppas att jag inte är åksjuk.. 'suck'
Nu ska jag försöka ladda hem  Freddy Vs Jason :>  och sen spela ''Apspelet'' som jag kallar det, mn det heter egentligen Bloons Tower Defense 3. Jag typ knarkar det O.O   Har spelat de nu i fan 3 dar xD
Så ska spela det nu :D och ska ladda hem Freddy Vs Jason (:
Hejdå så länge <3




Min underbara katt busan (:  (Bild tagen utav mig)


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?