091227 - Dator nästa vecka

Ville bara berätta att jag får tillbax min dator nästa vecka :D Fast vet inte om jag kommer sitta vid den så ofta ._.

Och sen vill jag bara säga att jag har fyllt år , den 15 December , :D  Bio med Vicky den dagen, Paranormal Activity<3
Och sen hare vart Julafton också , så God Jul i efterskott (: och ett Gott Nytt År !
mamma har skaffat en laptop så de är den jag sitter och skriver på nu^^

Men måste logga nu , Seyah om några dar <3

Ps; Jag hatar verkligen dig, detta är 3e gången du sårar mig såhär hårt..



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?