091201 - OhMyGod!

Har inte skrivit blogg nu på typ 2 veckor , känner mig fail..
Men anledningen till att ja inte skrivit blogg är att min laptop är SÖNDER ;_;<//3  och mammas dator e helt störd så jag vill inte vara inne på internet på den ,* Så jag beklagar , No blogg för mig förens min laptop e fixad igen!  Eller jo, jag kanske sitter på datorn då och då.. Men det kommer inte bli varje dag , iallfall en gång i veckan kanske om jag hinner 'suck'

Just nu känns allt lite tungt , snart jul och man måste fixa julklappar till en massa folk. Hinner inte med allt just nu , snart ska man väl också börja på en ny skola och det kommer bli helt annorlunda. Eller snarare mitt liv kommer bli annorlunda , måste åka med både buss och tåg för att komma till skolan , och det tar typ 40minuter att åka till den skolan (tror jag) så detta kommer bli ett sjuhelsike jobb alltså.
Men nog pratat om det (: Sitter och tittar på NAVY CIS just nu på  tv , är ensam hemma(YEY<3) och mamma kommer inte hem förens typ 10 ikväll ;*

Men jag måste dra igen nu , ska läsa lite på läxan tills jag har imorrn och sen ska jag väl titta på TV och bara ta det lugnt. Såå Seyah tills nästa gång (:


LADY GAGA <3

 

Srs bästa öron orgasm.<3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?