090827 - Mormor är hemma

Idag vaknade jag la vid sju tiden imorse utav att mamma gick till jobbet, pappa hämtade mig vid åtta och jag var på stallet tills Lunch, alltså vid 12. Pratade mycket med Vicky mycket och idag var vi bara 4st som var i stallet. Annars har vi vart 6-8st varje dag. Så vi var lite ont om folk och de var kusligt tyst i stall gången när man gick där.
Idag var det meningen att jag skulle ut med Alva ju, men helt plötsligt kommer Lenny lite innan tolv och det visade sig att han inte följde med till IKEA pga att jag inte riktigt visste när jag slutade, så jag och Lenny gick hem till hans och Tessans lägenhet, jag lånade deras dusch och sen lagade jag och Lenny mat (:  Det blev pasta m Köttbullar och riven ost, gott var det. Vi tittade lite på TV och sen vid kanske 15 tiden så ringde Tess och sa att hon var utanför, så vi hjälpte henne upp med sakerna hon köpt och hon packade upp alla sakerna. Efter en stund ringer mormor och sa att hon var hemma i Sölvesborg nu och att jag kunde komma när jag ville. Pratade med Lenny om han kunde skjutsa mig till mormor och det kunde han, så han skjutsade mig till mormor och sen körde han och skulle spela fotboll. Jag gick in till mormor och hon stog och pratade med sin granne och jag sprang fram till henne och gav henne en stor kram, ville inte släppa taget, har saknat henne så. Jag klappade Uffe lite (hennes hund) och sen tog jag en macka och satte mig i solen, jag och mormor pratade tills mamma kom med mat till oss. Vi satte oss och åt, sen hjälpte vi mormor lite till, sa Hejdå och åkte hem.
Nu sitter jag i sängen och ska nog stänga av datorn när jag skrivit färdigt detta, haha.
Imorgon blir det ''kräftskiva'' med mormor och mamma. Kanske ska Lenny&Tess komma om dom vill, jag och mamma sover på Hoken hela helgen så jag kommer inte kunna skriva blogg på hela helgen pga att vi inte har internet   'suck' 
Så på Söndag när jag kommer hem ska ni få läsa om hur hela min helg har varit (:
Men ska stänga av datorn nu, men vill ändå inte göra det. Men ska upp tidigt imorgon igen, ska ju till stallet igen dåvah. Seyah på söndag igen då :*

Uffe (mormors hund)


Alva (Lenny&Tessans hund)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Kristin

kul o läsa din blogg.

O jag kan känna känslan av att mormor är hemma igen. Den kramen va säkert gö go. mams

2009-08-31 > 21:12:12
Kristin

Oh vovvarna är ju bara så söööööööööta.

2009-08-31 > 21:13:35

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?