Lista

Ba fatt ja tycker detta var de gulligaste jag svarade i hela listan (aa)

---> '' Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Bror faktiskt<3 ''




Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
JA!!..
Skulle du vilja väga mer?
Nejee
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Huh? D:
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha no faktiskt inte ;D
Skulle du vilja dricka dig full nu?
De e faktiskt... *titta vilken dag* Onsdag idag, och då ska man inte dricka -_-


Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Noo
Kan du slicka dig på näsan?
Jag är ingen ko >:
Kan du kolla i kors med ögonen?
Jag är töntig och kan inte det ._.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Oftast så
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Lol nej
Kan du vara på fest utan att dricka?
Wenne xD
Kan dina vänner lita på dig?
Ja om jag är vän med dom så :D
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej
Kan du suga?
De vettja inte :D
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Tro de eller ej så kan ja


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Japp
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja
Har du ett syskon?
Bigbroter ;D
Har du varit full den här månaden?
No
Har du någonsin haft sex med någon?
Nää....
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
...ja
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Borstade dom nyss
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Inte EXAKT fyra år..
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Ja.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nej
Har du haft sex med mer än tre personer?
Nej
Har du ljugit på någon fråga än då?
Tror inte de...


Tjugo VEM

Vem är din bäste vän?
Haha<3
Vem älskar du?
Just nu ? ;D  Typ ingen, eller jo.. Familjen & en del vänner.
Vem hade du senast sex med?
Ingen
Vem vill du bli full med?
Haha vet inte ;o
Vem är den bästa artisten?
...svagt minne ftw (:
Vem pratade du senast i telefon med?
Hmm *titta på mobilen* mammmma :D
Vem har du en liten crush i?
haha
Vem är snyggast i världen?
W/e , Snyggast? Typ noll&ingen ;D  Eller JO! Min katt ;3
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Bror faktiskt<3
Vem är snällast i världen?
Min mamma.. nej jag vet inte. Bror kanske ?
Vem är din bästa kompis?
W/e
Vem vill du prata med?
Nu ?  Vet inte D;
Vem sov du med senast?
Katten? c: 
Vem såg du full senast?
Vet inte c:  Nån i Thailand säkert
Vem vet allt om dig?
Ingen ;D
Vem kysste du senast?
Ingen
Vem kramade du senast?
Mamma
Vem kan berätta allt för dig?
Folk som verkligen litar på mig<3
Vem kan du berätta allt för?
Ingen<3
Vem hatar du?
Åh gud det här skulle bli en lång lista då. puss
Vad blir ditt namn baklänges?
Aennil... omg fail
Har du gjort en snöängel i år?
Nepp ;D  men snart så, bara 4 månader kvar till jul ._.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Vet inte, låg ju på BB när ja föddes men vet inte hur länge. Men annars blindtarmen, en vecka..
Har en dröm gått i uppfyllelse?
No
Tycker du att sengångare är söta?
Apor är fan finare
Har du någon gång testat karate?
Haha nej
Första sporten du gick på?
Handboll
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites
Vad längtar du mest till just nu?
Flytta hemifrån<3
Hur gammal har du tänkt bli?
Jadu, jag tänker inte så långt  >.<
Har du haft vattkoppor?
Ja och jag var inte vacker då ;_;
Vad drömde du inatt?
Wenne
Vilken tv-serie är bäst?
De ja känner ja för
Vad åt du senast?
VattenMelon<3
Höga eller låga strumpor?
Höga?
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Tönker inte avslöja mina räddslor ;D
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Har hänt
Vad har du för färg på ditt påslakan?
blått me röda '<3' på  (A)
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
Nej seriöst tänder inte på lärare...
Är du mörkrädd?
Nja, beror på hur mörkt vi pratar <.<
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Haha ja,
Riktig gran eller plastgran?
Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova?
Tänt
Godaste drickan till frukosten?
O'boy
Vill du bli president?
Ja, om jag blir president över hela världen
Har du spelat tjej i en teater?
Spelar inte teater ;D
Duscha eller bada?
Duscha
Har du gråtit i skolan nån gång?
Jajamensan
Hur tar du dig till jobbet?
Pluggar
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Btw, gör inte alla det nu för tiden? ''Emo'' ni vet? Det är ju typ de ''NYA'' punk<//3
Vad har du för jacka?
Svart/brun skinjacka
Använder du långkallingar?
Nej
Är du höjdrädd?
Ah
Vilket land vill du åka till?
Italien & Usa<3
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Wenne ;o

Vad ska du göra NU?
Skriva detta
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
No coments ;D
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Tro inte ja kommer ihåg
Vad åt du senast?
Godish tror ja
Har du fått någon komplimang idag?
Vet inte tror det?
Har du varit med i en rättegång?
Inte än ;D
Är du polare med grannarna?
Jaa
Vilka språk talar din mamma?
Svenska & Engelska
Vilka länder har du bott i?
Svergie :D
Senaste piercingen?
Om örat gälls så var örat min senaste :D
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag
Gay?
Inte gay (:
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Mjo
Har du äggat ngn?
Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
No
Suger det här?
Jaaaaa
Har du varit på stranden?
Jajamensan
Har du haft en stalker?
Mjo
Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja, lol behövde tänka
Hur bra är din syn? 
Wenne D;
Har du varit på ett party? 
Nope
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Vill leva
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Att han är upptagen ;D  
Har du varit utomlands?
Japp
Har du sett din bästa vän naken? 
Ja
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? 
Har inte vart på nått
Var är dina syskon just nu? 
Broder sover nog nu.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Mardröm
Vilken tid gick du upp i morse? 
Vet inte ._.  Orkar inte titta på klockan *lat*
Vad ska du göra i helgen? 
Ta't lugnt
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
''Vet du vad jag har......'' mer vill ja inte skriva
När va du riktigt sjuk senast?
Vet ej
Vem är den senaste kändisen du tog på? 
Wenne ;o
Vad finns i din bakficka?
En rumpa
Har du färglinser? 
Nee
Vad gjorde du kl 2 inatt? 
Sov
Vad är det första du gör på morgonen?
Försöka att inte somna om
Vad ska du göra efter det här?
Stänga av datorn & gå upp i köket.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?